Kundeperiode

Postet av Trine Celine Fosslie den 30. Nov 2015

Nå er det lenge siden jeg har publisert noe her, så nå tenkte jeg å vise dere hva jeg har gjort siden sist.

Vi har blant annet hatt kundeperiode i noen uker nå, og under ser dere noe av det jeg har gjort:

Første fargemodell.

Ettervekst gjort med lysfarge.

Glemte å ta før-bilde, men kunden hadde langt og bleket hår som var brukket flere steder. Resultatet ble en kald sølvfarget lob med dybde i bunnen.

... mange timer senere.

Kunden hadde alt fra 2cm til 10cm ettervekst etter hjemmebleking. Bleket håret jevnt og farget det grått.

Dagens arbeid! Siste dag i kundeperioden. En medelev ble blond og fin til jul :)

Denne perioden har gått så utrolig fort, og vært så sinnsyk morsom og lærerik! Jeg tror vennene mine gleder seg til at dette skoleåret er over, for jeg har nesten ikke snakket om annet enn hva vi har lært på skolen, gjort på skolen, at jeg ELSKER å farge, at jeg vil farge hele tiden osv. de siste fire månedene.. Ulempen er at jeg er en slitsom venninne, og fordelen er at jeg har valgt riktig vei, og ikke minst riktig skole :)

Om to dager starter eksamen, og vi har fem av de fem skoledager på rad. Jeg GLEDER meg, for da får jeg klippe og farge igjen :D