Storfornøyd !

Postet av Serine Hovland den 22. Aug 2016

Hei, hei!

Håper du har en like flott dag som meg, idag!
På tross lite søvn i natt, så har det overhodet ikke gått utover skolen eller dagen min idag.
Jeg kom til skolen rundt 08:15 med en kaffi i den ene hånda og teoriboken i den andre. Jeg øvde hele veien til skolen idag, for å ha de vanskelige begrepene litt ferskt i minne.

Vi startet dagen med å lære hodebunnsmassasje, sjaponering og analyse idag, og jeg må si at jeg missunnet læreren som satt model for timen! En 10 min hodebunnsmassasje + en helt fersk hårvask på arbeidsdagen må være forfriskende! :)

I lunsjen satt omtrent alle elevene å øvde nok en gang, og jeg var heller ingen unntak!
Jeg ble så utrolig fornøyd med hvordan prøven ble, og hva jeg kunne svare på at jeg kunne faktisk ikke blitt mer glad! Nå gjenstår det bare å vente i spenning på resultatet... Hehe.

Nå skal jeg spandere en kosedag på meg selv etter å ha tatt siste klesvask og ryddet opp morningens rot på rommet. Varm god grønn te, med JorgObé sin gode "Peel Of Mask"
Jeg tror huden min trengen en liten rens nå etter å ha stresset igjennom en slik teoriuke! :)

Jeg bruker disse tre produktene fra JorgObé og er kjempe fornøyd med dem.
"Peel Of Mask"
"Scrub Mask"
"White Tea Balancing Cream"

Jeg kjøpte disse på Vita Exclusive, men jeg tror du kan få tak i dem både på nett og kicks.

Hvordan har deres dag vært? Har du startet skole?

Ha en fin dag videre! :)