OPPLÆRINGSKONTOR I FRISØRFAGET

Adam og Eva har sitt eget opplæringskontor som rommer sine egne lærlinger, men har også åpnet opp for eksterne bedrifter. Hensikten vår er å kunne sikre at våre elever fra Adam og Eva skolen får en trygg vei mot svenneprøven, da gjennom et samarbeid med seriøse bedrifter.

Bli en del av vårt opplæringskontor, her er noen av fordelene:

• Medlemsbedriften vil få en eksklusiv prioritering i forhold til rekruttering av lærlinger fra Adam og Eva skolen.
  • Medlemsbedriften binder seg til et opplæringssystem. (Dette vil ikke påvirke deres egen profilering.) Opplæringssystemet er lagt opp som et års hjul og det vil være samlinger på Adam og Eva skolen med undervisning, både praktisk og teoretisk.
  • Opplæringskontoret behandler lærekontrakter og melder opp lærlingen til svenneprøven.

Bedriften må være en godkjent lærebedrift for å bli medlem av Adam og Eva sitt opplæringskontor.

For spørsmål om medlemskap, ta kontakt med oss på:

Mail: ok@adamogeva.no