I will succeed, because I'm crazy enough to think I am.

Postet av VildeSlettemoen den 28. Aug 2014

I går begynte vi å klippe, og skal jeg være helt ærlig var det vanskelig. Jeg sleit! Vi skulle klippe horisontale linjer og få de helt rette. Jeg klipte først skeivt den ene veien, så skeivt den andre veien når jeg prøvde å rette det opp. Når jeg først trodde jeg hadde fått det rett, gikk en lærer over og så var det ikke rett allikavel. Jeg ble frustrert, tenkte at det her kom jeg ikke til og få til. Så tok jeg noen dype pust, stilte meg litt tilbake så på hva jeg hadde gjort og så ille var det faktisk ikke! Jeg har jo tross alt ikke gjort dette før. Og det er sant som de sier, øvelse gjør mester. Jeg klippet og rettet opp, hele dagen. Når vi rundet av i dag var linja mi så og si helt rett og jeg hadde et stort glis rundt munnen. Kanskje teit og bli så gira over noe sånt, men det var min første rette klippelinje og jeg var veldig stolt. Et skritt nærmere drømmen min!

Er viktig og holde seg selv motivert, minne seg selv på at man feiler mange ganger på vei til suksess. Det her skal jeg få til, og jeg gleder meg til og bli flinkere som dagene går! Er så morsomt å se hvor fort man plukker opp ting og forbedrer seg. Jeg vil virkelig det her, det er det ikke tvil i hjertet mitt om og jeg skal kjempe ræva av meg og bli så bra som jeg bare kan bli. Jeg skal klare dette skoleåret med glans og et stort smil om munnen, jeg skal lære så mye som jeg bare kan og aldri bli mett på ny lærdom, jeg skal få lærlingplass på adam&eva og jeg skal bli den frisøren jeg vil bli!
Drømmene skal nås, bare vent.

Watch me ;)

Så må jeg selvfølgelig slenge med noen fine motivasjonsbilder, og noen kule damer som rocker undercut! Fordi det får hvertfall jeg aldri nok av.

Alle bildene er fra pinterest.com