Jeg er stolt av meg selv!

Postet av Silja Haugen den 9. Nov 2014

De to siste dagene på utplassering gikk veldig bra, og jeg har også fått levert oppgaven vi skulle gjøre i løpet av disse to ukene i tide.

I morgen er det tilbake på skolen, og jeg gleder meg utrolig mye til å se mine kjære klassekamerater igjen! <3

Jeg er så stolt av meg selv og over alt jeg har lært å takle. Jeg har gått langt ut av min egen komfortsone disse månedene, og jeg er takknemlig for at jeg ikke har hatt noe valg der og da. Å gi seg og ikke tørre er nemlig ikke et alternativ for meg lenger. Jeg skal bli frisør, en god frisør! En god frisør kan ikke ha en komfortsone man ikke kan gå ut av. Jeg har utviklet meg masse som person, og jeg er så stolt over alt jeg takler, det er en fantastisk følelse!

I ukene fremover er det kundeperiode på Adam og Eva skolen, så det er bare å ringe, bestille på nett eller stikke innom å bestille time! :D

Det er billige priser!

Prisliste lånt fra medelev:

Jeg håper på å se DEG! :D