Den første skoleuken er allerede forbi

Postet av John Sverre Nergaard den 17. Aug 2015

Idag er det mandag igjen, og andre skoleuke er allerede igang. Vi har til og med rukket å ha vår første teoriprøve! Tenk at en uke med skole kan gå så utrolig fort? Det høres kanskje rart ut, men som elev på Adam og Eva Skolen (som forsåvidt er Norges beste frisørskole!) føler jeg at hver eneste dag er både gøyal og lærerik.

Det er nesten så jeg føler tiden går litt for fort, men det er vel bare et tegn på at alt er perfekt! Noe det jo er. Medelevene og lærerne er helt fantastiske - kunne ikke bedt om et bedre klassemiljø (og dette synes jeg allerede etter kun én uke på skolen!

J
eg gleder meg vilt til resten av skoleåret, og ser veldig frem til den kommende uken hvor vi skal få lære mer om både oppsett og opprulling. Her er det mye å lære seg på kort tid, så det er bare å holde tunga rett i munnen!