Hundre år med ettervekst.

Postet av Rosalind Opdal den 13. Nov 2015

Uka starta rar, slitsom merkelig og aggressiv (vil jeg tørre å påstå).

Noen hadde hatt det helt forferdelig grusomt i praksis.

Noen hadde hattt det dødsfett.

Jeg hadde trivdes irriterende godt for mange av de andre trur eg.

Jeg fangurler litt for mye over alle frisørene i salongen, men jeg sliter meget med å ikke gjøre det, høhh..

Jeg beklager (Men egentlig ikke) huhuhu!

Var mye diskusjon om hårshow og SELVFØLGELIG altfor mye uenighet på mandagen.

Heeeerreeee-jeees-huusss.

...

HÅRSHOW da guttaaa!

KOMKOM å se på 16. desember, blir superkult!

Tirsdag startet kundeperioden, jeg hadde ingen kunde så jeg øvde meg på foliestriper for første gang.

Etterhvert som dagen gikk trengte Malin meg til å hjelpe henne å helbleke sin kunde så da ble jeg med på det.

Ble nice! (har desverre ikke bilde)

Tirsdag tenkte jeg å ta foliestriper testen igjen, men ble heller med sine å foliestripe kunden hennes.

Det ble dødsfint spør du meg!

Torsdag var jeg syk og følte meg elendig.Så før lunsj gikk desverre dårlig, men etter lunsj tok jeg meg sammen og tok ettervekst testen 3 ganger.

I dag (fredag) tok jeg ettervekst testen 2 ganger før lunsj,fortsatt uten å bestå,satans ettervekst! (Neste uke skjer det).

Etter lunsj hadde jeg kunde. Jeg fikk ganske mye hjelp, men jeg følte det gikk bra, og jeg ble ferdig på tiden!

woop!

Ettersom uka har gått føler jeg ting er bedre enn noen sinne. Klassen fungerer godt, og jeg føler vi er en fin gjeng, blir trist å si hade og farvel til denne fine klassen. Mange av disse menneskene lager kunst, men er også kunst i seg selv.

Rar uke.

Bra uke.

På mandag er det eksamen. Jeg skal bruke helgen på å pugge, hvile og trene.

Detta blir bra!

woopdidoop!

HÅRINSPOOO:

Har en obsession med pastellfargede/unaturlig fargede bryn.

@

Hadde jeg ikke hatt gråaktig hår atm, så hadde jeg selv farget bryna mine samme farge som håret. Men grått blir for lyst for bryn mener nu jeg.

Æh, så kult!

Sitter her og drikker te som en ekte oldis.

God helg kjære leser!