Postet av Cathrine Ringsrud den 1. Sep 2013

God kveld!

I morgen er det mandag igjen, og jeg går inn i min fjerde uke som elev ved skolen. Fredag avsluttet vi med en test i helform! En teoridel og en klippedel. Teoridelen gikk veldig bra, da jeg fikk 11 av 12 poeng! Klippedelen gikk overraskende bra. Trodde jeg skulle stryke med en liten stund, men det var ikke verst like vel. Karakteren på den får jeg dessverre ikke vite før på mandag.

I morgen skal vi starte med en ny klippeform; GRADERING! Det blir spennende!

Jeg sa til meg selv at jeg skulle legge ut bilder av helform-klippen på fredag. Men jeg er utrolig dårlig på å ta bilder. Det eneste jeg har bilde av hittil er en dukke med vått hår, hvor jeg har delt inn håret i fire fragmenter. Tipper at dette er lite interessant for dere.

Uansett så gleder jeg meg veldig til i morgen. Og før jeg vet ordet av det, så er det fredag igjen.

Ha fortsatt en fin søndagskveld! :-)